sobota, 22 sierpnia 2015

Podsumowanie planu rocznego!

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem mojego "małego" planu rocznego na książki. Ale do rzeczy!
Pod koniec grudnia znalazłam na facebooku wyzwanie książkowe, tzn. listę różnych książek, które w danym roku należy przeczytać. Postanowiłam podjąć to wyzwanie, ale poszerzyć je o swoje dodatkowe książki, aby rozszerzyć ją do 36 książek - trzech w ciągu miesiąca. W ten oto sposób powstała taka oto lista, którą w niewielkiej części wypełniłam:

Wstyd się przyznać, ale od stycznia przeczytałam zaledwie dziesięć książek... Wynika to trochę z tego, że studiuję dziennie, w wakacje natomiast pracowałam i nie miałam za wiele czasu na czytanie. Mam nadzieję, że do końca roku osiągnę sukces, ponieważ już do dzisiaj powinnam przeczytać ponad połowę tej listy!! (ups...!)
Generalnie kocham czytać, ale jest jedna rzecz we mnie, której szczerzę nienawidzę! Ja bardzo wolno czytam - i nie chodzi tutaj o same książki, ale o wszystko. Po prostu moje oczy bardzo wolno przebiegają przez ciąg liter, dlatego też wolniej kończę poszczególne książki. Nie raz próbowałam przechodzić różne programy typu "Naucz się szybciej czytać!", ale mój słomiany zapał i lenistwo zawsze wygrywały i szybko się poddawałam :). 
Jednakże jak sobie obiecałam, tak zrobię i przeczytam książki z listy! Muszę, a właściwie chcę!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz