czwartek, 31 grudnia 2015

O mnie





Mam na imię Eliza i urodziłam się w 1991 roku w Stargardzie, w którym przez większość mojego ówczesnego życia mieszkałam. Skończyłam liceum ogólnokształcące o profilu dziennikarskim i w tamtym czasie myślałam, że moja przyszłość będzie już na zawsze związana z przedmiotami humanistycznymi. Swego czasu myślałam, że będę dziennikarką, ponieważ pisanie sprawiało mi jedną z przyjemności życiowych.

Maturę zdałam, o dziwo, najlepiej z matematyki, jednak postanowiłam, że będę studiować dziennikarstwo lub filologię polską. Dostałam się na oba kierunki i wybrałam filologię polską, ze względu na swoje umiłowanie do książek.

A książki? Książki kochałam od zawsze. Już gdy byłam małą dziewczynką pamiętam, jak mama czytała mi bajki na dobranoc. Jak tylko nauczyłam się czytać i dowiedziałam się o pięknym miejscu w szkole podstawowej, jakim jest biblioteka, to już właściwie z niej nie wychodziłam.

Zaczęłam więc studia polonistyczne na Uniwersytecie Szczecińskim i ogromnie się na nich zawiodłam. Brakowało mi w nich tak naprawdę wszystkiego. Zauważyłam, że czytanie lektur wcale nie pomagało mi przy ocenie końcowej a wręcz ją zaniżało. Nikogo nie obchodziło moje zdanie odnośnie konkretnych tytułów a większość moich znajomych z roku nawet nie lubiła czytać czegokolwiek. I tak też skończyłam z rocznym opóźnieniem i ogólnym zniechęceniem pierwszy stopień studiów polonistycznych o specjalizacji nauczycielskiej. W międzyczasie poszłam też na studia informatyczne, ponieważ były czymś, czego mi właśnie w życiu brakowało.

Obecnie jestem studentką informatyki na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym i mieszkam w Szczecinie. Książki dalej kocham, ale to z informatyką wiąże głównie swoją przyszłość.

Postanowiłam prowadzić tego bloga ze względów hobbystycznych, by nie zapomnieć nie tylko o słowie czytanym, ale również o pisanym. Staram się go prowadzić na tyle, na ile potrafię. Być może nigdy nie będę miała dużej liczby czytelników a moje posty nigdy nie będą idealne. Jednak ten blog jest dla mnie odskocznią od mojej codzienności i powrotem do czasów, gdy marzyłam o byciu dziennikarką ;- ).

Jeśli ktoś chce się ze mną skontaktować, oto mój adres e-mail: jesienna.szarlotka@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz