wtorek, 18 sierpnia 2015

Polecam: 3 "lekkie" książki na wakacje! #1


`

Cześć!
Dzisiaj przychodzę z trzema, moim zdaniem "lekkimi" książkami na wakacje.  Często mam tak, że czytam przez dłuższy czas książki jednego gatunku i mam ochotę przeczytać coś innego, aby się zrelaksować. Wtedy sięgam po książki o tematyce lekkiej, przyjemne, nie wymagające zbytniego myślenia nad losem bohaterów. Na pierwszą serię "Polecam" wybrałam typowe "czytadła" kobiecie, napisane przez panie, głównie właśnie dla pań :).



Na pierwszy ogień idzie książka, którą pokazywałam na swoim Instagramie i którą aktualnie czytam. "Rok na Majorce" Anny Klary Majewskiej to bardzo ciekawa, lekka i przyjemna książka opowiadająca o kobiecie, która postanawia pożegnać swoje dawne życie i przeprowadzić się wraz ze swoim synem na Majorkę. Tam przeżywa wiele wzlotów i upadków, reorganizuje swoje życie i stara się odnaleźć w nowym i ciekawym dla niej środowisku. Polecam ją bardzo, szczególnie w wakacje :).

W pewnym wieku samotna kobieta, a właściwie w dzisiejszych czasach "singielka", zaczyna szukać problemu w sobie samej, by w ten sposób móc usprawiedliwić swoją samotność. Bohaterka książki Moniki Szwaji "Jestem nudziarą" to młoda nauczycielka, która po kilku związkach znów jest sama i stara się poznać kogoś na dłużej. Czy znajdzie tego jedynego? Aby się dowiedzieć, należy ją przeczytać :).


 "Pamiętasz mnie?" to książka Sophie Kinselli, która porusza podobną tematykę do książki, której recenzje zamieściłam w poprzedniej notce. Bohaterką jest młoda kobieta, która traci pamięć na skutek wypadku i budzi się w życiu, o którym zawsze marzyła. U boku zamożnego męża, piękna, u szczytu zawodowej kariery. Jednak szybko przekonuje się, że szczęście jest tylko złudne. Jest to doskonała książka o spełnianiu marzeń i byciu szczęśliwym.

Mam nadzieję, że ktoś z Was sięgnie po jedną z wymienionych książek, bo jak dla mnie warto przeczytać czasami coś lżejszego :).

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz