wtorek, 3 listopada 2015

Co u mnie nowego? #7


Nadszedł nowy tydzień a u mnie zamiast lepiej, to coraz gorzej... Pogoda każdego dnia się zmienia, głowa przeraźliwie boli, czasami aż mi niedobrze. Dzisiaj nawet tabletka mi nie pomogła, niestety. Wygląda na to, że w ostatnim czasie jednak z biegania i ćwiczeń nici. Wiem, że pewnie większość osób twierdzi, że to wcale nie przeszkadza, jednak ja bardzo jestem wrażliwa na zmiany ciśnienia. Dlatego też bardzo mi to przeszkadza podczas biegu i ćwiczeń. Czasami nawet ćwiczenia potrafią wywołać ból...

Co do mojego czytelnictwa to skończyłam "Slow fashion. Modowa rewolucja" J. Glogazy i zaczęłam drugą część "Trzy metry nad niebem" - "Tylko ciebie chcę" F. Moccia. W ciągu kilku dni pojawi się recenzja, myślę, że dość nietypowa poradnika o uporządkowaniu swojej szafy i życia. Co do recenzji "Trzy metry nad niebem" to trzeba będzie trochę poczekać, ponieważ postanowiłam zrecenzować ją razem z drugą częścią.

Ten rok był dla mnie zupełnie inny, ponieważ pierwszy raz w życiu nie kupiłam sobie żadnego kalendarza. Niestety zaczęło mi to trochę przeszkadzać, ponieważ nagle okazało się, że mam zbyt dużo obowiązków, by je zapamiętać. Tylko szukać kalendarza w połowie roku? Czy to w ogóle ma sens? Raczej nie, więc dopiero wczoraj postanowiłam coś w końcu z tym faktem zrobić i kupiłam sobie zwykły, mały notatnik. Zapisuje w nim swoją własną listę "to do", oraz wszystkie dodatkowe notatki, które akurat mam w głowie! W zwykłym kalendarzu przeszkadzało mi zawsze to, że niektóre strony miałam szczelnie wypełnione a niektóre zupełnie puste. Przecież każdy w życiu ma taki dzień, że nie ma ochoty robić zupełnie nic i całkiem mu z tym dobrze. (Gorzej jak to robienie niczego przeciąga się na inne dni - ups...!). Dlatego jak na razie jestem zadowolona ze swojego zakupu!

W tym tygodniu zaczęłam znów słuchać Eda Sheerana, którego piosenki bardzo mi się podobają. Ich tekst, muzyka i czasami też teledysk tworzą piękną, spójną całość! Szczególnie do gustu przypadły mi utwory "Give me love" (klik) oraz "Thinking out loud" (klik). And all I want is the taste that your lips allow...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz