czwartek, 12 listopada 2015

Co u mnie nowego? #8





Ostatni tydzień minął mi bardzo szybko, właściwie na samych zajęciach. Nie miałam nawet czasu za bardzo czytać, poza tym zaczynają mi "brzydnąć" powieści miłosne...

Aktualnie porzuciłam czytanie drugiej części "Trzech metrów nad niebem" - "Tylko ciebie chcę". Wyznaję taką zasadę, że jeżeli książka mnie nie wciąga, to znaczy, że aktualnie nie jestem gotowa na jej czytanie. Dlatego też zaczęłam czytać "Pamiętnik" Nicholasa Sparksa i później zaczynam swoje wyzwanie. Myślę, że napiszę o nim osobny post, jednak postanowiłam, że przeczytam (jak na razie nie wiem w jakim terminie czasowym) sto książek polecanych przez BBC. Oczywiście kilka z nich już mam za sobą, ale jeszcze o tym napiszę.

W ostatnim poście z tej serii wspominałam o moich bólach głowy. Co prawda minęły, jednak aktualnie leżę w łóżku chora. Złapało mnie okropne przeziębienie i wczorajszy wolny dzień przesiedziałam w akademiku. Nie przeszkadzałoby mi to za bardzo, gdyby nie to, że miałam w planach przygotować zdjęcia do nowego cyklu postów na moim blogu. Niestety powstrzymała mnie nie tylko choroba, ale również marna pogoda. Postaram się jednak w najbliższym czasie zorganizować trochę czasu i kogoś do pomocy, by jak najszybciej post pojawił się na blogu. Jednak na razie cśśśś, wszystko w swoim czasie :).

Seriale! Nie wspominałam raczej o tym wcześniej, ale swój wolny czas wypełniam często oglądaniem jakiegoś serialu. Przeważnie robię to podczas jedzenia, albo porannego makijażu. Ostatnio na topie jest u mnie "The Flash", serial z cyklu fantastycznych o superbohaterze. Jeśli ktoś lubi taką tematykę, to polecam!

W piątek byłam na imprezie tematycznej - każdy musiał się na niej za coś przebrać. Ja postawiłam na styl lat 20., którego rezultaty można zobaczyć na moim Instagramie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz